دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





همیشه دلم میخواست

همیشه دلم می خواس بهم بگی دوسم داری وقتیکه پیش منی سر روی شونم بزاری همیشه دلم می خواس که بی قرار من باشی اََََگرم زمستونم تنها بهار من باشی همیشه دلم می خواس ناز نگامو بکشی روی بوم آرزوت عکس چشامو بکشی همیشه دلم می خواس غرق محبتم کنی از عذاب بی کسی منو راحتم کنی همیشه دلم می خواس اسم منو صدا کنی هر کسی غیر منو به عشق من رها کنی همیشه دلم می خواس با هم دیگه بریم سفر دورشیم از این آدما نمون از ما یه اثر همیشه دلم می خواس تو رویاهات جا بگیرم یه جوری نگام کنی که از نگاهت بمیرم همیشه دلم می خواس واسم ستاره بچینی وقتی که تنها شدم تنهائیهامو ببینی همیشه دلم می خواس برات عزیزترین باشم میون این همه غم پناه آخرین باشم ***********************************************

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

دختران دریا
ساعت16:17---3 تير 1391
دعا می کنم روی این سقف بلند ،

روی دامان زمین ...

هر کجا خسته شدی

یا پر غصه شدی

دستی از غیب به دادت برسد

و چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس ...

پاسخ:مرسی گلکم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 21:55 | |